به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی اعلام کرد: سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۳ تا پایان روز ۱۵ فروردین سال نو بهطور شبانهروزی فعال بود و موفق به دریافت و ثبت ۳۰۱ هزار و ۳۳۷ تماس از سوی هموطنان شد.
بیشترین تماسهای دریافتی بهترتیب مربوط به اطلاعات گردشگری با بیش از ۷۸ هزار تماس، اطلاعات اماکن اقامتی با حدود ۷۳ هزار تماس و اطلاعات راهها با بیش از ۴۸ هزار تماس بوده است.
همچنین تماسهایی در حوزههای وضعیت آبوهوا، صدور اسناد و مدارک بینالمللی رانندگی و خودرو، و خدمات امداد خودرو نیز دریافت شد که بهترتیب شامل ۴۵ هزار، ۳۰ هزار و بیش از ۶ هزار تماس میشود.
در مجموع، یکهزار و ۳۷۹ شکایت در طول این بازه زمانی به ثبت رسید که بیشترین آنها بهترتیب مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، اماکن اقامتی، سرویسهای بهداشتی و ارائهدهندگان کالا و خدمات بوده است.
شکایاتی نیز در زمینههای اماکن گردشگری، اماکن پذیرایی، پایانههای مسافربری و سایر حوزهها ثبت شد. در همین مدت، بیش از ۱۷ هزار مورد پیگیری شکایت و بیش از یکهزار و ۲۰۰ مورد پاسخ به شکایات نیز در این سامانه ثبت گردید.
سامانه ۰۹۶۲۹ همچنان به عنوان یکی از اصلیترین مجاری ارتباطی میان مردم و دستگاههای خدمات سفر، نقش مهمی در اطلاعرسانی، پاسخگویی و رسیدگی به مشکلات و شکایات مسافران ایفا میکند.
انتهای پیام/
بدون نظر!